esmaspäev, 12. oktoober 2015

10.oktoober 2015

Otsustasin oma kaamera lõpuks välja kaevata ja hobi korras taas paar pilti klõpsata. Niisamagi tore pilte vaadata ja ilusaid aegu meenutada. Minu viimasest postitusest on möödas rohkem kui aasta, kuid ei oska kohe kuskile mujale pilte üles panna, kui taaskord oma vanasse heasse blogisse.
Aastaga muutub aga palju ja ma ei ole enam see sama inimene, kes ma olin aasta tagasi. Seega, kui kellelgi on iluteemalisi ootusi, siis kahjuks peate pettuma, sest iluteemalisi postitusi kohtab siin edaspidi väga vähe. Kui mul on mahti blogida, siis tulevikus võite leida siin pilte minu tegemistest, joonistustest, käsitööst, võib olla mõne toreda retsepti ja lugusid sellest, mis mind inspireerib. 
















Kõik, mis meiega juhtub, on kord kõigest unenägu.

Päikest ja armastust,
Elisabeth

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar