pühapäev, 25. oktoober 2015

Tee ise kehakoorija!




Rääkisin siin suure suuga, et iluteemalisi postitusi ei hakka tulema ja nüüd ma siin olen, räägin ilu teemadel.

Hiljuti on mulle hakanud meeldima KÕIKE ise teha - küünlaid, maske, koorijaid, you name it. Kuna mu sõbrannal, Kirstil oli sünnipäev, mõtlesin , et päris tore oleks ka talle ise kingitus meisterdada. Üks asi, mis kingikotti rändas oli kohvi baasil keha koorija. Mis puutub keha koorijatesse (või minu puhul üks kõik mille tegemisse), siis ei jälgi ma üldiselt kunagi mingeid malle ja teen just nii nagu hetkel heaks arvan. See kord segasin kokku kohvipuru, kookosõli ja mee. Kuna ma hoian kookosõli külmkapis, siis pidin seda vesivannil natuke sulatama ka. Ma ei tea kas kookosõli päris kuumalt tohiks kohviga segada, ma pole uurinud, kuid mulle meeldib, kui kookosõli on koostisosi kokku segades siiski natuke soe, sest see toob kohvi lõhna nii mõnnalt esile. Koguseid panin tunde järgi, nagu mul ikka kombeks. Lihtsalt jälgi, et tekstuur oleks sinu jaoks paras. Ma oleks enda omast võinud ju natuke näiteks pilte teha, aga ei tulnud see hetk selle peale ja pildid said natuke rutates tehtud ka. Nagunii katsetan veel erinevaid variante (mul on juba nii palju ideid ;) ) ja siis proovin tublim olla.
 Asju, millest kehakoorijat kokku võiks segada on lõputult! Mina tegin sellise hästi lihtsa ja traditsioonilise, aga võib veel keerulisemaks minna ja lisada näiteks eeterlikku õli või midagi muud, mis sinu spaaõhtu mõnusaks muudaks. Sama hästi võib kookosõli asemel kasutada näiteks sheavõid või kohvipuru asemel suhkrut või soola.
Miks ma see kord just sellised koostisained valisin?
Kookosõli on ülimalt niisutav ja sellel on nahka uuendav mõju, kuid ma arvan, et seda oleme me kõik juba korduvalt erinevatest allikatest kuulnud ja lugenud. Mina valisin kookosõli, sest see oli käepärast võtta(ma nagunii teen süüa sellega) ja mulle meeldib, kuidas kookosõli lisades jääb peale koorimist nahk natuke õline, tänu millele on jällegist mõnusam raseerida. Mina näiteks eelistan kemikaale täis raseerimisvahtude asemel naturaalset kookosõli.
Kui kasutada kohvi koorijana, siis see parandab vereringlust ja nahk jääb särav. Mõju vereringlusele ma hinnata ei oska, sest ma pole arst, kuid võin tunnistada, et nahk jääb tõesti särav. Lisaks nagu ma eelpool mainisin, siis kohvi lõhnab minu meelest ülimõnnalt.
Last but not least, honey. "Not least", sest mesi on tegelikult selles nimekirjas kõige tähtsam koostisaine. Siin väike list, miks mesi nahale kasulik on:
*Mesi, nagu kookosõli, on samuti hästi niisutav. Nimelt saab mesi õhust vajaliku niiskuse ja annab seda edasi naha naha kihtidele, kus seda parajasti vaja on. How cool is that?
*Mesi puhastab nahka, imeb sellest välja mürgid ja mustuse.
*Mees on hästi palju antioksüdante, ensüüme, mis aitavad nahka uuendada
*Mesi on oma natuke suhruse tekstuuri tõttu juba ise nagu kerge koorija.

Sellise pika postituse suutsin siis see kord välja venitada. Olge tublid ja toredat katsetamist!



Päikest ja hästi palju armastust,
Elisabeth

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar