neljapäev, 4. veebruar 2016

Kuidas teha riisimanna pudingut

Leidsin üks päev poest riisimanna ja mulle meenus lapsena palju söödud ja armastatud mannapuder. Ma tean, et paljudel on mannapudruga halvad mälestused, näiteks neil kes pidid lasteaias hommikul eriti halba putru sööma vms, kuid minu vanaema tegi ÜLIHEAD mannaputru. See siin on aga minu retsept.

Vaja läheb:
*400g kookospiima
Prismas on Santa Maria kookospiim allahinnatud. ;)
*450ml vett
*150ml riisimannat
*2sl mett või muud magusainet.
Vahtrasiirupiga oleks kindlasti väga hea!
*soola
*vastavalt maitsele puuvilju, moosi, kaneeli, seemneid, jne.

Kuidas teha?
Lase kookospiimal ja veel keema minna. Lisa riisimanna, 2sl mett ja näpu otsaga soola, soovi korral kaneeli või midagi muud huvitavat: Keeda putru 3-5 minutit pidevalt segades(keegi ei taha klimbist mannaputru süüa). Ongi valmis! 
Mina lisasin pudrule katteks veel banaani ja apelsini. Banaani ja apelsini katsin omakorda kaneeli, kookoshelveste ja seesamiseemnetega. 

Mannaputru tasub korraga hästi palju keeta, sest sellest saab riisimanna pudingut teha! 

Kuidas teha?
 Võta pisike kausike või tassike ja pane ülejäänud mannapudru sinna sisse. Kata anum kilega ja pane see külmkappi. Mina olen tavaliselt pudru ööseks külmkappi jätnud, siis on hommikul hea süüa, kuid piisab ka 2-3 tunnist.
Ja nii lihtne ongi!
Mina panin hommikul katteks veel vaarikamoosi ja kiivisid. Nom!




See magustoit oli nii hea, et Julia küsis järgmine õhtu:"Liisu, kas sa seda riisimanna pudingut viitsid teha jälle?"
Kahjuks polnud meil see õhtu kookospiima. See eest tegin talle täna hommikul riisimanna putru, millest hiljem sai taaskord pudingut teha. See kord panin pudrule banaane, kreeka pähkleid, kaneeli ja kuldseid rosinaid. Mmmm...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar