teisipäev, 19. jaanuar 2016

Kodused Raffaello kommid






Mulle väga meeldib süüa teha, kokkamine on minu jaoks lausa inspireeriv. Ma tahaksin teha ka rohkem postitusi erinevatest huvitavatest ideedest, mis mul olnud on, kuid iga kord kui see mul meelde tuleb on söögist alles vaid mustad nõud.

Siin on üks kiire retsept, kuidas teha ise Raffaellosid. See on lihtsam, kui arvata võiks!
Nagu ikka, siis ei mängi kogused minu jaoks suurt rolli, minul käib kõik silma ja tunde järgi. Et oleks lihtsam jälgida, siis katsun mingid umbmäärased kogused ka ära mainida. 

Vaja läheb:

200ml kookospiima
Mina kasutasin Santa Maria 400g purki. Soovitan osta natuke suurema kogusega purgi, kui kommide tegemiseks vaja on, sest kasutada saab kreemjat osa. Vedelik teeb "taigna" liiga vedelaks.
100g mandleid
Mina kasutasin kooritud mandleid, kuid koorega mandlid oleks vast isegi kasulikumad.
200g kookoshelbeid
Vaniljeekstrakti
Ma ise vaniljeekstrakti ei kasutanud, kuid komme süües tundsin sellest natuke puudust. Minu jaoks oli see ainus, mis puudu jäi. Selle pärast panin vaniljeekstrakti ka siia nimekirja.

Suhkrut ega muud magusainet ma ei lisanud, sest minu meelest on kookos juba ise meeldivalt magus. 



Kuidas teha?

"Taigna" (võib olla oleks õigem öelda kommi massi) tegemisel kasutasin saumikserit, sest minu jaoks tundus see kõige lihtsam ja kiirem viis. Tegelikult võiks massi ka niisama kausi sees lusikaga ära segada, kuid kindlasti võtaks see natuke kauem aega.
Pane kaussi kogu kreemjas kookospiim, vedel osa jäta purki (selle saad kuskil mujal ära kasutada. Mulle meeldib näiteks praekartulitele kookospiima lisada.). Lisa peotäis (kuskil 70g) kookoshelbeid. Ülejäänud helbed jäävad kommi katteks. Kui sa soovid lisada ka mingit magusainet või vaniljeekstrakti, siis just see on see hetk, et seda teha.
Sega kookospiim ja kookoshelbed ühtlaseks massiks. 
Edasine on vaid lihtsalt käsitöö. Võta üks mandel ja kata see õhukese kihi "taignaga". Vooli pallike ja kata see kookoshelvestega. Minule meeldib teha taldrikule üks kookoshelveste mägi, siis on eriti mõnus mängida. Korda sama tegevust kuni "tainas" on otsas või kuni sa ära tüdined. 
Eriti head on kommid siis, kui kommikesi natuke külmas hoida. Kui sul muidugi nii palju kannatust on.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar